Ana içeriğe atla

  
 
Print Friendly and PDF

CİNSİYETLER İÇİN: CENNETİN KAPILARI






 



İçindekiler

 Resimler

Metin 



 

00071.jpg

00233.jpg

00240.jpg

00249.jpg

00256.jpg

00263.jpg

00270.jpg

00277.jpg


00008.jpg

00021.jpg

00006.jpg

00009.jpg

00011.jpg

00013.jpg

00015.jpg

00017.jpg

00019.jpg

00022.jpg

00024.jpg

00026.jpg

00028.jpg
 

Metin

 İçindekiler 


 



İnsan Nedir?


Güneş Işığı onu açtığında

Onu gören organa bağlıdır



Her Kötülüğün Karşılıklı Bağışlanması

İşte Cennetin Kapıları

Suçlayıcıların baş arzusuna karşı

Ateş Taşları arasında kim yürüdü

Yehova'nın Parmağı Yasayı Yazdı

Sonra Ağladım! sonra Coşku ve Huşu içinde yükseldi

Ve Sina sıcağından gelen Ölü Ceset

Merhamet Koltuğunun altına gömüldü

Ey Hıristiyanlar Hıristiyanlar! nedenini söyle

Onu Altarlarınızın yükseklerinde yetiştiriyorsunuz



1 Onu bir Ağacın altında buldum


2 Su: Onu Gözyaşlarıyla Sularsın


3 Dünya: Hayata karşı mücadele ediyor


4 Hava: Bulutlu Şüpheler ve Muhakeme Kaygıları Üzerine


5 Yangın: Bu sonsuz çekişmeyle sonuçlanır


6 Yumurtadan çıkmak üzereyken kabuğu kırar


7 Bunlar nedir? Ne yazık ki! Kadın Şehit Aynı zamanda İlahi İmaj mı?


8 Oğlum! oğlum!


9 İstiyorum! İstiyorum!


10 Yardım! Yardım!


11 Yaşlı Cehalet: Algılama Organları Nesnelerini Kapattı


12 Senin Tanrın, ey Rahip, böyle bir intikam alır mı?


13 Korku ve Umut: Vizyon


14 Gezgin akşam acele eder


15 Ölümün Kapısı


16 Solucana dedim ki: Sen benim annem ve kız kardeşimsin



ANAHTARLAR


Yapraktaki Catterpiller

Sana annenin acısını hatırlatıyor



GATES'in


1 My Eternal Man, Repose'da geçiyor

Kadın karanlığından yükseldi

Ve beni bir Ağacın altında buldu

Bir Adamotu ve Peçesinde beni sakladı

Yılanın Akıl yürütmeleri bizi baştan çıkarıyor

İyilik ve Kötülük: Erdem ve Kötülük

2 Şüphe Kendini Kıskanç Sutry çılgınlığı

3 Dünyanın Melankolisi ile Mücadele

4 Utanç ve Korku İçinde Havada Çıplak

5 Ateşte Kör, kalkan ve mızrakla

İki Boynuzlu Akıl Yürütme İkili Kurgu

Kendiyle Çelişki Olan Şüphe İçinde

Karanlık bir Hermafrodit Biz durduk

Kötülüğün ve İyiliğin Rasyonel Gerçek Kökeni

Alevli Kılıç etrafımda uçtu

Onun karlı Kasırgalar kütüğünün etrafında

Peçesini Sıradan Kabuğu Donduruyor

6 Ölülerin yaşadığı Peçe'yi kiralıyorum

Yorgun Adam Mağarasına girdiğinde

Kurtarıcısıyla mezarda buluşuyor

Bazıları orada bir Kadın Elbisesi buluyor

Ve bazıları özenle dokunmuş bir Erkek

Cinsel Giysiler tatlı olmasın

Yiyip bitiren bir sarma sayfası büyümeli

7 Biri Öldü! Ne yazık ki! Yaşayanlar ve Ölüler

Biri öldürüldü, biri kaçtı

8 Boşuna zafer hatcht & nurst'ta

Double Spectres Self Accurst tarafından

Oğlum! oğlum! bana davranıyorsun

Ama sana talimat verdiğim gibi

9 Ay'ın gölgelerinde

Gecenin en yüksek öğle vaktine tırmanmak

10 Times Okyanusu'nda boğuldu

Yaşlı Cehalet'te derin

11 Kutsal ve soğuk Kanatları kestim

Tüm Ay Altı Şeylerin

12 Ve Zindanlarımın derinliklerinde

Babalar ve Oğullar'ı kapattı


13 Ama bir keresinde onu tanımladığımda

Ölemeyen Ölümsüz Adam

Acele ettiğim 14 akşam gölgesi

Günümün Emeklerini kapatmak için

15 Açtığım Ölüm Kapısını buldum

Ve Toprağı Dokuyan Solucan

16 Sen rahimden beri benim annemsin

Eşi, kız kardeşi, kızı mezara

Rüyada Cinsel Çekişmeyi Dokumak

Ve Yaşam Ağı üzerinde ağlıyorum



Suçlayana

Bu Dünyanın Tanrısı


Gerçekten benim Şeytanım sen bir aptalsın

Ve Adamın Elbisesini bilmiyor musun

Her Fahişe bir zamanlar Bakire idi

Kate'i asla Nan'a dönüştüremezsin


Sen İlahi İsimlerle İbadet Ediliyorsun

Sen hâlâ İsa'ya ve Yehova'ya aitsin

Yorgun Gecelerin çöküşünde Sabahın Oğlu

Kayıp Gezginlerin Tepenin Altındaki Rüyası


Bu blogdaki popüler yayınlar

TWİTTER'DA DEZENFEKTÖR, 'SAHTE HABER' VE ETKİ KAMPANYALARI

Yazının Kaynağı:tıkla   İçindekiler SAHTE HESAPLAR bibliyografya Notlar TWİTTER'DA DEZENFEKTÖR, 'SAHTE HABER' VE ETKİ KAMPANYALARI İçindekiler Seçim Çekirdek Haritası Seçim Çevre Haritası Seçim Sonrası Haritası Rusya'nın En Tanınmış Trol Çiftliğinden Sahte Hesaplar .... 33 Twitter'da Dezenformasyon Kampanyaları: Kronotoplar......... 34 #NODAPL #Wiki Sızıntıları #RuhPişirme #SuriyeAldatmaca #SethZengin YÖNETİCİ ÖZETİ Bu çalışma, 2016 seçim kampanyası sırasında ve sonrasında sahte haberlerin Twitter'da nasıl yayıldığına dair bugüne kadar yapılmış en büyük analizlerden biridir. Bir sosyal medya istihbarat firması olan Graphika'nın araçlarını ve haritalama yöntemlerini kullanarak, 600'den fazla sahte ve komplo haber kaynağına bağlanan 700.000 Twitter hesabından 10 milyondan fazla tweet'i inceliyoruz. En önemlisi, sahte haber ekosisteminin Kasım 2016'dan bu yana nasıl geliştiğini ölçmemize izin vererek, seçimden önce ve sonra sahte ve komplo haberl

FİRARİ GİBİ SEVİYORUM SENİ

  FİRARİ Sana çirkin dediler, düşmanı oldum güzelin,  Sana kâfir dediler, diş biledim Hakk'a bile. Topladın saçtığı altınları yüzlerce elin,  Kahpelendin de garaz bağladın ahlâka bile... Sana çirkin demedim ben, sana kâfir demedim,  Bence dinin gibi küfrün de mukaddesti senin. Yaşadın beş sene kalbimde, misafir demedim,  Bu firar aklına nerden, ne zaman esti senin? Zülfünün yay gibi kuvvetli çelik tellerine  Takılan gönlüm asırlarca peşinden gidecek. Sen bir âhu gibi dağdan dağa kaçsan da yine  Seni aşkım canavarlar gibi takip edecek!.. Faruk Nafiz Çamlıbel SEVİYORUM SENİ  Seviyorum seni ekmeği tuza batırıp yer gibi  geceleyin ateşler içinde uyanarak ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi,  ağır posta paketini, neyin nesi belirsiz, telâşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi,  seviyorum seni denizi ilk defa uçakla geçer gibi  İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık,  içimde kımıldanan bir şeyler gibi, seviyorum seni.  'Yaşıyoruz çok şükür' der gibi.  Nazım Hikmet  

YEZİDİLİĞİN YOKEDİLMESİ ÜZERİNE BİLİMSEL SAHTEKÂRLIK

  Yezidiliği yoketmek için yapılan sinsi uygulama… Yezidilik yerine EZİDİLİK kullanılarak,   bir kelime değil br topluluk   yok edilmeye çalışılıyor. Ortadoğuda geneli Şafii Kürtler arasında   Yezidiler   bir ayrıcalık gösterirken adlarının   “Ezidi” olarak değişimi   -mesnetsiz uydurmalar ile-   bir topluluk tarihinden koparılmak isteniyor. Lawrensin “Kürtleri Türklerden   koparmak için bir yüzyıl gerekir dediği gibi.” Yezidiler içinde   bir elli sene yeter gibi. Çünkü Yezidiler kapalı toplumdan yeni yeni açılım gösteriyorlar. En son İŞİD in terör faaliyetleri ile Yezidiler ağır yara aldılar. Birde bu hain plan ile 20 sene sonraki yeni nesil tarihinden kopacak ve istenilen hedef ne ise [?]  o olacaktır.   YÖK tezlerinde bile son yıllarda     Yezidilik, dipnotlarda   varken, temel metinlerde   Ezidilik   olarak yazılması ilmi ve araştırma kurallarına uygun değilken o tezler nasıl ilmi kurullardan geçmiş hayret ediyorum… İlk çıkışında İslami bir yapıya sahip iken, kapalı bir to